Tuesday 10 April 2012

Днес съм виолетова ;)


Привет.
За днес съм подготвила цветна публикация. 
Виолетови цветя!
Брошките са две. Различни по големина. 
Едната за мама , а другата за малката и принцеса.
Аксесоар към празничен тоалет, който тушира нуждата от бижута.


Закопчаването на брошката позволява тя да бъде ползвана и като фиба.
А фибата от своя страна може да бъде прикрепена към ластичната диадема. 
И докато не съм забравила да кажа, че диадема е универсална 
и може да се носи както от мама така и от малко момиченце, 
тъй като  е с регулируема обиколка.



Желая ви лек ден ( колкото е останало то него ;)

6 comments:

kami_bonbona said...

Бреййй колко практично! Браво Вили, много са нежни, много ми харесват :)

Katya Kovacheva said...

Прекрасни виолетови цветя, много ми харесват и са изключително добро доплнение към всеки тоалет!

Donika said...

Страхотни са! Цвета е толкова тържествен и силен, че това което си сътворила е абсолютно достатъчно като аксесоар и за най-тържествен повод! Много ми харесват и двете. А идеята за регулеруема диадема ме вдъхнови истински. Да предположа ли че си използвала призрамка ? Страхотна идея
!

Маги said...

Ти винаги си виолетова, Вили. ;) Цветята са разкошни! Поздравления за практичната идея :)

VioletCloudlet said...

Доника, презрамка е ... миналото лято докато си седях на плажа вдъхновението ме навести спонтанно... оттогава се каня да я реализирам ;) Е дойде и времето.
Казвам ви, изключително практично и универсално е като решение. Обедете се.
Маги, гуш ;)

Miss Emerald said...

Еййй, браво! Много готина идея! Особено за детска диадема - детенце расте, а с него и диадемката! Супер!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...