Wednesday 11 April 2012

Цвете в черно и червено


Поредното цвете...
Комбинирах черна подплата с черен тюл и червено копче с кристал.
Добавих и лъскави черни маниста.




Много трудно се оказа снимането на тази брошка... цветовете, отблясъците... 
Ще се радвам ако съм успяла да уловя поне малко от магията, която носи.

Момичета, искам да споделя с вас вълнението си от вчерашния ден. 
Изглежда идеята за регулируемата диадема е впечатлила доста читатели. 
Благодаря за коментарите, които сте оставили тук и във фейсбук. 
Получих и две лични съобщения с въпрос , може ли идеята да бъде взаимствана. 
РАЗБИРА се! Ако се страхувах от това, просто нямаше да я споделя. 
Ще се радвам обаче да оказвате линк към първоизточника. 
Поне аз бих направила така ;)

Лек , слънчев и топъл ден.
Идват празници. Настройте се!

5 comments:

Маги said...

С теб сме на цветна вълна напоследък. :) Класиката си е класика!С тези мъниста около копчето изглежда много реално.

VioletCloudlet said...

От една порода сме- както казваше Слави на времето ;)

Unknown said...

Вили,ти си неуморна;)))Прекрасна е!Поздрави за неизчерпаемото вдъхновение ,което е доста "заразно";)

Miss Emerald said...

Крайно време беше да отделя 30 секунди, за да открия твоя блог и да започна да го следя! Не съжалявам, защото радваш веднага очите ми с невероятна красота. И понеже май само аз съм изпуснала въпросната диадема ще бързам да й хвърля едно око.

Диляна said...

Толкова е елегантно и стилно :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...