Wednesday 16 May 2012

Дигитален... натурален... нека е срапбук


Привет.
Виждали сте проектите ми с дигитален скрапбукинг, 
но днес ще ви изненадам и с натурален.
Първо нека ви покажа последната си дигитална рамка:


Използвах 'Oh, I'm grown now' на She Devil's Designs:


Този дигитален кит ме плени с пъстротата си... 
особено хартията на която се спрях- СТРАХОТНА е! 
Реших, че ако сега не я използвам в хартиен проект, няма кога,
 и така направих това:


ПЪРВИЯТ ми опит в натуралния скрапбукинг. 
Определено процеса е по- бавен и труден за мен, 
но ме изпълва със страст и спомени.
Имам амбицията за албум, пък ще видим ;)

И така един ценен за мен момент, вторият рожден ден на Крис,
 е документиран и запечатан... така че да се връщам към него винаги когато искам.

9 comments:

Диляна said...

И дигиталния и натуралния скрапбук е страхотен. Аз лично гласувам с две ръце за натуралния. Така де, око да види, ръка да пипне :-) Страничките са много живи, цветни и усмихнати! С нетърпение ще чакам други такива :-)

Маги said...

Вили, и тук да си кажа, че си се справила страхотно с натуралния скрапбук. И най-важното, ще ви остане много мил спомен.:)

Miss Emerald said...

Въздишам си тихичко, наслаждавам се и двата ти вида скрапбукинг! Благодаря за удоволствието!

vilini said...

Дигитален скрапбукинг- бъррр, тъмна Индия?!?!
Натуралната страничка е мнооого сладка!

Anonymous said...

Много красиво и изпълнено с емоции произведение Вили :-)

CraftyEllie said...

Вили, и дигиталният ми харесва, но по отношение на картичките и скрапбукинга съм натуралист :))Много сполучлива е станала страничката. Пожелавам ти да продължиш скоро и да завършиш цялото албумче!

VioletCloudlet said...

Много, много сте мили <3

Kati said...

И двата вида скрапбукинг са чудесни, на теб явно ти се отдават...а и запечатания момент прави нещата съвършени.

Unknown said...

Вили,като знам как няма да се стърпиш и скоро ще си спретнеш един вълшебен,мамин албум ;)Ще го очаквам с нетърпение,няма нищо по-хубаво във времето от уловения и запечатан мил момент!Дебни за такива моменти!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...