Friday 5 April 2013

100% пролет { 100% Spring }


Брошките цветя, които ще покажа днес, правих преди месец, тогава когато пролетта беше желание. Поръча ми ги приятелка. Набавих си 'парцалчета' в желаните краски и запретнах ръкави ;) 












Разбира се имам и фаворит... Бялото цвете стана така нежно , женствено и пролетно. Използвах и дантела, която се превръща любима за мен материя. За розовото цвете трябваше да си набавя мъничко органза, която да придаде обем на брошката. А в черното заложих на ръчно везан , мънисто по мънисто център.

Не знам дали са ви допаднали, но на мен ми беше хубаво да се върна назад в снимките си и да открия, че не съм ги показвала ;) Слънчеви почивни дни желая ;)

7 comments:

vilini said...

Може ли да имам трима фаворита?!
Прекрасни са!

Handmade_by_MaDe said...

Вълшебни сааа...моят фаворит пък е черното :)!Хубав ден :)

Toni said...

Прелестни са и трите, но и моят фаворит е черното!

bairozan said...

Разкошни са, всяка със своето очарование!

Маги said...

На мен много ми харесват и трите! :)

Tania said...

Прекрасни са,Вили!

CraftyEllie said...

Ах, винаги ми се разтуптява сърцето, като ги видя тези твои цветя-брошки - не мога да си избера една от трите, прелестни са и трите!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...