Monday 1 April 2013

Албум за София Магдалена { Album for Sofia }



Албума на София е сред любимите ми! Използвах страхотни хартии, с които смятам да се снабдя отново, че бързо свършват :) Имах силно вдъхновение и амбиция да го завърша бързичко, че да му се порадвам повечко ...





























Освен, че е пъстар, пълен с детайли и закачки, в него съм експериментирала и с размери и слоеве. Наскоро се сдобих с нови стенсили, които намират широко приложение тук. Пример за всичко написано до тук е корицата, на която се редуват безцветна плака с буквичката на Софи, малка под-страничка с джобче и тагче в него с инфо около раждането на бебето.... и като фон е корицата с разноцветни хартии . Знам , че фотографийте издават любителското ми ниво на снимане и че не могата да покажат напълно това , за което говоря, но ще се радвам да си го представите :) 

Дано слънцето навън не е първоаприлска шега и ни радва занапред повече ;)

8 comments:

kami_bonbona said...

Вили зашеметяващ е! Не знам с какви думи да го опиша :) Съчетала си всичко идеално, много ми харесва тагчето на корицата- супер оригинална идея! Поздрави!

Маги said...

И на мен ми стана сред любимите ти албуми, Вили! Прекрасни, нежни цветове си подбрала! Както винаги всеки детайл си е на мястото. Тагчето е много сладко!

Радосвета said...

Вили, невероятен е!Всеки следващ е все по-красив и впечатляващ! Поздрави!

Addii said...

Прекрасен албум,както е казала Маги -всеки детайл си е на точното място.Тага е с много интересен дизайн,много,много ми хареса!

Being shMe said...

Майстор си, Облаче. От рядко срещаната "скромна порода". Всяко твое албумче, диадемка, украса, всеки твой проект носят огромен заряд светлина, обич и внимание за получателя и/или вдъхновителя си. С истинско удоволствие разглеждам всяка нова твоя страничка и ми става по-хубаво. Слънчев поздрав :)ххх

Nelly's handmade said...

Страшно много ми харесва! Корицата наистина е много свежа с всички слоеве и много хитро с това джобче с прозорче и плаката с буквичката! Уникален албум!
Колкото до снимките, справила си се страхотно. Не знам с какво снимаш, но е страхотно, че снимаш на малка бленда! Този блър придава страхотна дълбочина на кадрите :))))

VioletCloudlet said...

Толкова сте мили в коментарите си , момичета! Радвам се, че сте до мен!

Елена said...

Прекрасен албум! Разглеждам снимките няколко пъти и не мога да спра да се възхищавам на нежността, която излъчва

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...