Tuesday 18 June 2013

Албумчето на Ивет [ Ivet's mini album ]


Привет и тази седмица. Да ви призная набрала съм скорост като за последно ;))) Доста албумчета отхвърлих , е доста и ме чакат, но вярвам че скоро всички поети ангажименти за юни ще са готови! Ура! Днес искам да ви представя един нежен албум, който по желание на поръчителката трябва да се доближава до приказен и вълшебен. Мисля , че успях с поставената задача. А вие?






































 Албума на Ивет е решен в жълто, зелено, синичко и леко червено. За да внеса допълнителен колорит и приказна нотка сложих и малко розово. За тези , които ме следят отдавна знаят за склонността ми да използвам паети. Коледните ми проекти имаха 'честта' да бъдат украсени с тонове от тези малки цветни блещукащи нещица. Ще забележите, че след дългата им ваканция те намират приложение и в албумите ми. Трябва да отбележа, че не съм единствената , която е открила красотата и ефекта който носят. Американската крафт вълна също е засегната от чара им ;) 

Паети и една пеперуда на точки красят корицата на албима на Ивет. 'Скрила' съм ги под прозрачния плащ на парче паус, върху което съм отпечатала посланието. По същия начин процедирах и с една от вътрешните страници, която по предназначение е за първите изписани от Ивет буквички. 
Корицата е семпло декорирана с цветя и малко дребни перли. На прикрепващите халки съм завързала ширит от пом пони и тюл. Не мога да устоя на дантелените бордюри, особено за момичешките албуми ;)

Дано седмицата ви е цветна и вълшебна... такава каквато смятам аз да си я направя ;) Усмивки и много слънчеви лъчи от мен ;)








2 comments:

Didi Georgieva said...

Мисля ,че притежателката на албумчето ще му се радва много ,защото е прекрасно.Много свежо и нежно.Браво!

Scent of style said...

Страхотен блог! Поздравления!
Ще ви последвам с огромно удоволствие.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...